zondag

Zes



Precies zes jaar geleden ging ik bij de man eten wiens dochter ik nu haar avondhapje aan het geven ben. Hij had een heerlijke ovenschotel gemaakt op een retro oranje fornuis. Hij bleek een echte vrijgezelle mannenflat te hebben met een strijkijzer in de boekenkast en een scheerapparaat op de boekenplank (want dan ligt het zo handig voor het grijpen). Het was een vermakelijke avond, hij draaide plaatjes voor me, terwijl de cd toch echt al lang uitgevonden was.

Niet veel later verhuisde de cavia en een aantal maanden later ik. Tot op de dag van vandaag val ik (bijna) iedere avond glimlachend in slaap, om wie hij is en om wat wij zijn.

2 opmerkingen:

  1. wat lief :) zes jaar alweer... ik weet nog heel goed hoe het begon. wat is er veel gebeurd in de tussentijd hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die kan-i mooi in zijn zak steken :o)

    BeantwoordenVerwijderen