zaterdag

Grote porties graag






Bestaat er een winkel die grossiert in energie en incasseringsvermogen?  Ik ben 15 weken post-bevalling en van de roze wolk gedonderd. Dit schijnt nog rijkelijk laat te zijn, dat is dan weer mijn geluk. De eerste weken was ik het zogenaamde blije ei; de wereld was mooi, E de mooiste, lief de liefste en twijfel bestond niet. Met een instinctieve zekerheid zorgde ik voor E, genoot ik met lief van E en kon de overige wereld me gestolen worden.

Nu zijn we 15 weken verder, met bijbehorende babyperikelen, betweters, websites, methodes, tips & trucs, topdagen, baaldagen, borstvoedingsspenen, gewone spenen en alles daar tussen in. Het energieniveau daalt gestaag en daarmee ook regelmatig het incasseringsvermogen.

Toch kan ik nog steeds oprecht bemerken dat ik gelukkig ben, te midden van alle twijfel, onzekerheid en slaaptekort. E’s lachje kan haar eerdere huilbui ruimschoots compenseren, de precaire balans die zichzelf wonderwel in stand houdt.

Dit zijn mijn ervaringen. Ik nodig je uit om mee te lezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten