dinsdag

Tel je zegeningen




De tien dingen die mij blij maakten op weer een moeizame dinsdag
  • E sliep vanochtend een uurtje uit en werd met bergen vrolijke energie wakker
  • De struinsessie naar mijn personalitea op teabar.nl
  • De j-w-w-kater heeft gevochten, maar gelukkig valt het mee. Hij hoeft niet onder narcose voor hechtingen, twee krammetjes en antibiotica zijn voldoende
  • Onderweg naar werk zie ik een zwanenpaartje met wel acht jongen
  • Met vriendin M maak ik weekendkoffie-plannen
  • E doet pogingen om te gaan staan, maar komt vooralsnog niet verder dan een komische soort half-pliĆ© op haar knietjes
  • Vriendin J laat weten dat ze donderdag graag langskomt met kleine S
  • Mijn mailbox is leeg
  • Er gaat een belangrijke brief de deur uit
  • Lief zegt bij thuiskomst: “Ga jij maar lekker met E op de bank zitten, ik kook wel”


Geen opmerkingen:

Een reactie posten